از طریق فیلد ورودی زیر محصولات را جستجو نمایید

تلسکوپ خاص سلسترون!

تلسکوپ خاص

حاصل شصت سال تجربه سلسترون

سلسترون محصول ویژۀ خود را به مناسبت شصتمین سالگرد تأسیس این کارخانه معرفی کرد.

طرفداران سلسترون، سری NexStar Evolution را به عنوان یکی از سری‌های خاص و حرفه‌ای سلسترون می‌شناسند. تکنولوژی منحصربه‌فرد Edge HD که در مدل‌های این سری به کار گرفته شده‌ است، تصویری کاملاً تخت و بدون ابیراهی کُما (گیسو) را ارائه می‌دهد که به‌ویژه در عکاسی نجومی اهمیت زیادی دارد.

با وجود StarSense ، نرم‌افزار Skyportal App و WiFi (که در خودِ تلسکوپ طراحی شده)، نیازی به تنظیم دستی تلسکوپ نیست. فقط موقعیت جرم مورد نظرتان را در نرم‌افزار پیدا کنید. تلسکوپ، فرمان شما را دریافت می‌کند و به‌طور خودکار دنبال جرم می‌گردد. از چشمی نگاه کنید و لذت ببرید!

این‌ها ویژگی‌هایی است که در تمام مدل‌های سری NexStar Evolution وجود دارد؛ امّا تولد عضو جدید این خانواده به مناسبت شصت سالگی سلسترون ویژگی‌های خاص‌تری هم دارد.

در نخستین نگاه، متوجه رنگ مشکی براق و چشمگیر بدنه می‌شوید. تیوب (بدنه) این مدل بر خلاف تیوب‌های آلومینیومی NexStarها، از جنس فیبرکربن است که علاوه بر وزن کمتر، انبساط حرارتی کمتری هم دارد.

 

Celestron NexStar Evolution 8 HD Limited Edition

تلسکوپ خاص سلسترون NexStar Evolution 8 HD Limited Edition

 

 

 

سه لوگوی مختلف در مجموعه تلسکوپ وجود دارد که به دلخواه قابل نصب روی بازوی تکی مقر است.

امّا مهم‌تر از همه، وجود چپقی ۲ اینچ (همراه با تبدیل ۱.۲۵ اینچ) و سه عدد چشمی با اندازه‌های ۳۲ میلیمتر (E-lux 2”)، ۱۵ میلیمتر (Omni 1.25”) و ۹ میلیمتر (Omni 1.25”) است که کیفیت تصویر بی‌نظیری را برای رصدگر تضمین می‌کند.

فقط ۶۰۰ عدد از این تلسکوپ ساخته خواهد شد که هرکدام شماره سریال مخصوص خودش و گواهی امضا شده مدیران سلسترون (کوری لی و آلن هِیل) را همراه دارد.

Celestron NexStar Evolution 8 HD Limited Edition

تلکسوپ‌های NexStar Evolution 8″ HD Limited Edition با شماره سریال‌های انحصاری تولید می‌شوند.

 

برای مشاوره با شما تماس خواهیم گرفت

اطلاعات تماس‌تان را در فرم زیر وارد نمایید تا با شما تماس گرفته و سوالات‌تان را بپرسید.